Rezultatele cautarii dupa : "familie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Peste 350.000 euro colectati in campania de donatii McHappy Day 2022, pentru a tine familiile impreuna
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
Competitia „AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE”, de Cronicari Digitali. Retete festive de sarbatori, reinterpretate de chefi celebri.
Joi, 15 Decembrie 2022
 Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Concert Extraordinar de Craciun ,,Copiii din Codrii Vlasiei doresc salvarea caselor traditionale 2022. Sase copii de la Scoala ,,Merry Music” vor participa.
Luni, 05 Decembrie 2022
 Invitat special in cadrul spectacolului este violonistul Rares Mihai Florescu, fost concurent in emisiunile-concurs ,,Next Star” si ,,Romanii au talent”. Vor mai urca pe scena: Ansamblul Balotesti, ansamblul coral de copii Cor cu Dor, Dobasii din Piscu, Colindatorii din Corbeanca, preot paroh George...
Dentsu Romania lanseaza Consiliul pentru Diversitate, Echitate si Incluziune (Diversity, Equity, and Inclusion Council)
Luni, 05 Decembrie 2022
 ,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
1.000 de magazine gestionate de Parteneri Profi
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 “Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
 Asociatia Imunis a lansat expozitia foto Curajul de a celebra viata cu portrete ale 16 femei care au trecut prin cancer si au invatat sa isi recastige feminitatea
Vineri, 28 Octombrie 2022
 Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania Dezgheata copilul din tine! pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
Cea mai recenta campanie Back To School de la Sportisimo vine cu o selectie variata de articole sportive in toate magazinele sale
Marti, 30 August 2022
 Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
Dublu campion mondial la natatie, David Popovici, doneaza casca si ochelarii cu care a devenit campion mondial pentru fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior Florentina Filipovici.
Marti, 02 August 2022
 David Popovici vrea, astfel, sa o pe fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior, care se lupta cu o boala grea. Hope and Homes for Children va ridica o casa pentru Florentina si cei trei copii ai sai cu banii stransi din donatiile pe 
Mame vs Tati: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Coca-Cola lanseaza platforma globala muzicala Coke Studio
Miercuri, 22 Iunie 2022
 Coke Studio debuteaza cu un videoclip international care aduce un omagiu piesei emblematice „A Kind of Magic” a trupei Queen si da startul uneia dintre cele mai mari promotii de vara organizate de Coca-Cola in Romania in ultimii ani
50 de copii vulnerabili ramasi in grija bunicilor, sustinuti de Catena si Hope and Homes for Children
Marti, 14 Iunie 2022
 Sprijinul acordat consta in interventii ce vizeaza cresterea sigurantei si a conditiilor de trai (renovarea de apartamente/incaperi, bransarea locuintelor la retelele de apa, canalizare, electricitate sau gaz, dotarea locuintelor cu obiecte electrocasnice si de mobilier, oferirea de produse de igiena si curatenie),...
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
« 1 2 3 4 5 »