Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 15 Decembrie 2007
Trimestrialul editat de Edipresse AS Romania apare din decembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, si un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 8.900 RON
Marti, 20 Noiembrie 2007
Propaganda este alaturi de familia greu incercata de disparitia fulgeratoare a lui Dan Moldovan (Pilu), Directorul de Creatie al agentiei de publicitate
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Marti, 14 August 2007
Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie în domeniul comunicarii - APG România (Account Planning Group) are ca prim consiliu interimar de conducere format din Razvan Matasel (presedinte interimar), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier)
Vineri, 03 August 2007
Dow Jones & Company si News Corporation au semnat o intelegere definitiva, steagul tranzactiei de 5,6 Mld. USD fiind cu siguranta vedeta The Wall Street Journal – un ziar cu un tiraj global de 2,6 Mil. exemplare si 910.00 de abonati online platitori, un cotidian de afaceri global citit, in medie, 65 de minute pe zi de oameni cu venituri de 210.000 USD pe an si o bogatie...
Joi, 28 Iunie 2007
Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Vineri, 18 Mai 2007
Pierre Lamunière, Presedintele Consiliului de Administratie si publisher al grupului international de presa Edipresse, a fost ales Presedinte al Federatiei Internationale a Presei Periodice (International Federation of the Periodical Press – FIPP).
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata în 1998 în Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes în ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 în topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista având de curând editii în Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson împreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetând în special parintii din toate categoriile sociale
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: