Rezultatele cautarii dupa : "facebook"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Creative Strategist-ul Facebook se destainuie pe platforma The Blank Sheet Project
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Pe platforma creativa The Blank Sheet Project lansata de hartiile Arjowiggins, Ji Lee – Facebook Creative Strategiest si fostul Director de Creatie al Google impartaseste...
Cei mai grei jucatori din piata de publicitate online vazuti de Doru Panaitescu
Luni, 17 Decembrie 2012
 Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
Miercuri, 31 Octombrie 2012
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.

Aveti fani pe Facebook? Va costa. Nu sunt ai vostri.
Luni, 22 Octombrie 2012
 Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
O mizerie numita campanie pe Uraste.ro
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Info: Castigatorii Internetics 2012
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
Workshop de fotografie de produs. Azi, de la 19.00, la iStyle Cotroceni.
Joi, 22 Martie 2012
 Astazi (Joi, 22 martie 2012) incepand cu ora 19:00, la iStyle Cotroceni are loc workshop-ul “Introducere in fotografia de produs”. Sesiunea de lucru este adresata atat incepatorilor, cat si fotografilor mai experimentati care doresc sa studieze problema fotografierii obiectelor cu suprafete reflexive.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Surse: Headvertising, la capul Mortului Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Luni, 20 Februarie 2012

Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube

PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Specialisti in receptie marfa, sau experti in comunicare digitala? Juriul Internetics pe Linkedin
Vineri, 18 Noiembrie 2011
 Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Monitorizare de brand pe 12.500 de pagini Facebook
Miercuri, 18 Mai 2011
 Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
PR-ul imobiliar CENTURY 21, castigat de GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 16 Martie 2011
 Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an