Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
Ex Managing Director la OMD, acum noul Director de Dezvoltare al Media Direction, Ruxandra Stefan spune ca ar fi venit la noua companie de media chiar daca fostul directorul executiv – Cristian Mucichescu, in responsabilitatea caruia cadeau si sarcinile de New Business, ar fi ramas in agentie