Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
Vineri, 14 Septembrie 2018
In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
Miercuri, 01 August 2018
Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Joi, 14 Iunie 2018
Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Marti, 29 Mai 2018
Jocurile din gradina secreta, pergola si ceainarie sunt propuse de Asociatia Lume Buna, Amos, Blackfire, EduBricks, Happy Color, Ideal Board Games, Mumu Toys, Vulps Toys.
Luni, 21 Mai 2018
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de 26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
Marti, 24 Aprilie 2018
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.
Luni, 23 Aprilie 2018
Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia lansata de Global Records si Untold: Mainstage, The Agency. Agentia de creatie cu focus pe digital, experiential si celebrity marketing, reuneste creatori de continut si specialisti din marketing si comunicare premiati international.
Joi, 19 Aprilie 2018
Antreprenoare de success, autoare de bestselleruri, comentator si analist CNN, gazda unor emisiuni de radio si TV de mare audienta, Robbins propune o solutie simpla – care da si titlul bestellerului sau, Regula de 5 secunde – pentru a combate acea tendinta de a amana anumite decizii si actiuni, pe...
Miercuri, 18 Aprilie 2018
Primul festival dedicat comunitatii de instagrammeri din Romania, #Instafestival va avea loc sambata, 21 aprilie, in Dumbrava Vlasiei
Joi, 05 Aprilie 2018
In primul weekend din aprilie, Carrefour a sustinut competitia Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment si Cursa Familiilor, cu produse sanatoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai miscarii in aer liber, profesionisti si amatori, copii si adulti
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Cartoon Network anunta noul val de artisti care va crea continut si lansarea de programe consistente
Marti, 13 Martie 2018
Reteaua, care se bucura de un succes remarcabil pe toate platformele, adauga in portofoliul sau mai mult de treizeci de jocuri si aplicatii noi ce vor fi disponibile pe platformele mobile si pe web. Toate acestea se alatura unui portofoliu ce numara peste 200 de milioane de descarcari in intreaga lume si care include acum serii de podcast si experiente noi de realitate virtuala...
Vineri, 09 Martie 2018
Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ...
Vineri, 02 Martie 2018
Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
Vineri, 23 Februarie 2018
Dupa un concurs care a tinut in corzi trei mari jucatori ai pietei de comunicare nu doar din romania ci si internationali, Telekom a decis cine a castigat viitorii trei ani Magenta!
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: