Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Mai 2024
Alaturi de Mihai Radulescu la pupitrul stirilor se vor afla castigatorii concursului „Telejurnalul Copiilor”, intr-o editie speciala a Telejurnalului difuzat pe TVR 1 si TVR INFO. Canalul de stiri al Televiziunii Romane, TVR INFO, mai difuzeaza si documentarul „Guvernul copiilor”, in care...
Joi, 23 Mai 2024
Doi adolescenti vor fi prezentatori pentru o zi ai Telejurnalului TVR 1, de la ora 20.00, iar telespectatorii pot castiga premii de exceptie, de la excursii, la hoverboard – uri si multe altele
Vineri, 04 August 2023
Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
Vineri, 06 Septembrie 2019
,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Joi, 18 Iulie 2019
Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène
Miercuri, 12 Decembrie 2018
In Romania, in fiecare an, peste 1000 de parinti aud cuvantul cancer, atunci cand medicii le pun diagnosticul copiilor lor. In Europa peste 85% dintre copiii cu acest diagnostic se vindeca. La noi, unul din 2 copii nu supravietuieste.
Vineri, 21 Septembrie 2018
„Ideea [Acum 100 ani, n.r.] a aparut acum doi ani in timpul unei excursii la Paris. Si acolo se sarbatorea Centenarul Primului Razboi Mondial. Ce a fost socant, a fost numarul mare de materiale dedicate momentului: reviste, carti, dvd-uri etc. In timp ce la noi era o liniste deplina. Cum este si azi.”...
Marti, 11 Septembrie 2018
Organizat in perioada 27-30 septembrie 2018, la Muzeul National de Arta al Romaniei, festivalul reuneste lideri din peste douazeci de discipline pentru a inspira si motiva publicul sa exploreze multidisciplinar nu doar in timpul festivalului, dar si in restul timpului.
Vineri, 08 Iunie 2018
Marele premiu in valoare de 1000 € sau una din cele 4 excursii la fabricile PORCELANOSA din Spania. Publicul care va vota proiectul preferat aree sansa de a castiga un Samsung Galaxy S7
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Marti, 15 Decembrie 2015
Vineri, 08 Mai 2015
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii.
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.
Marti, 02 Martie 2010
Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Joi, 30 Aprilie 2009
Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Marti, 10 Martie 2009
Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
Luni, 21 Aprilie 2008
Telespectatorii Pro Cinema au primit, la aniversarea a 4 ani, patru excursii de cate o saptamana in patru colturi diferite ale lumii
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: