Rezultatele cautarii dupa : "exclusiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Aniversare creativa la doi ani de Qreator si un an de Qollection
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Vila Oromolu a gazduit doi ani peste 750 de evenimente, workshop-uri si sesiuni de tips & tricks gratuite, dedicate diferitelor arte si menite sa aduca impreuna creativii si creatorii, sub acelasi acoperis. Pragul casei Qreator a fost trecut de 70.000 mii de oameni dornici sa cunoasca, sa invete sau sa expuna...
Laura Nedelschi, Claudiu Dobrita si Ema Prisca, in juriul ADC*E Awards 2019
Joi, 19 Septembrie 2019
 Cei trei membri ADC*RO vor fi prezenti la Barcelona pentru jurizarea celei de-a 28-a editii a ADC*E Awards.
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Bogdan Enoiu: ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, [..] deci esential costuri mici de inchiriere
Miercuri, 14 August 2019
 ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, deci este esential sa asiguram costuri mici de inchiriere si calitatea trotinetelor electrice”, a afirmat pe ntru AdPlayers Bogdan Enoiu, Presedinte McCann World Group si unul din fondatorii serviciului de...
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Toyota face recomandari de pregatire a masinii pentru vacanta
Joi, 18 Iulie 2019
 Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale...
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
British School of Bucharest pune in scena arta dramatica cu elevii scolii. Alice@Wonderland, cea mai recenta.
Marti, 02 Aprilie 2019
”Imi place sa vad entuziasmul si zambetul pe fetele studentilor mei. Cursul de arta dramatica ii ajuta sa afle mai multe despre relatiile dintre oameni. La Alice@Wonderland avem 33 de elevi in echipa actorilor si peste 80 implicati in intreaga productie. Ei se distreaza in timp ce invata. Predau un subiect care...
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Cu o acoperire globala de 1,4 miliarde de oameni, Teads a semnat exclusiv cu VICE pentru administrarea publicitatii video si display
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
Ambasador de brand in primul turneu national. Dupa Londra, Delia indulceste Romania cu Acadelia
Miercuri, 30 Ianuarie 2019
 Dupa succesul pe care l-a avut la Bucuresti si la Londra, Delia se pregateste sa indulceasca si locuitorii altor orase ale Romaniei cu Acadelia
Istoria puterii papale, documentar in serial la TVR 1. ,,Habemus Papam: o istorie a puterii''
Vineri, 11 Ianuarie 2019
 Producatorii Nancy Glass si Jon Hirsch ne propun o serie documentara ce are in prim plan unul dintre marii conducatori: Papa – un lider mondial cu putere militara, politica si religioasa. Jon Hirsch, producatorul executiv al seriei, are o experienta de peste 10 ani, fiind nominalizat la premiile Emmy pentru...
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Premiera la varful numarului 1 in vanzari directe: Milind Pant, noul CEO, Amway International
Vineri, 19 Octombrie 2018
Fost Presedinte al Pizza Hut International, avand rezultate excelente de crestere prin intermediul diviziilor internationale din Asia, India si Europa, numirea lui Mlind Pant in pozitia de CEO este o premiera pentru structura organizationala Amway, afacere care a fost administrata ca un business de familie inca de la...
Viata copiilor bolnavi de cancer din Romania atarna de un fir de par. Campanie Daruieste Viata cu sprijinul Ogilvy Romania
Miercuri, 03 Octombrie 2018
 In Romania, 1 din 2 copii bolnavi de cancer moare, in timp ce, in Europa, 80% dintre ei traiesc. Andreea Esca, Paula Herlo, Alex Dima, Gabriel Liiceanu, Tudor Chirila, Marius Manole, Smiley, Pavel Bartos, Florin Busuioc trag un semnal de alarma
« 4 5 6 7 8 »