Rezultatele cautarii dupa : "exclusiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Vlad Ruta neaga incheierea contractului Spectacular cu Metroul si infirma zvonurile despartirii de companie. Exclusiv adplayers.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Contactat in cursul zilei de astazi, managerul companiei care administreaza publicitatea din interiorul statiilor de la Metrou s-a aratat...
Corina Bacanu s-a despartit de creatia DDB.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
 Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie,  urmeaza mai...
1.000 de aplicatii mobile fabricate in Romania. Bugete? De la mii de euro la peste 400.000 de euro!
Luni, 18 Martie 2013
 „Ca nivel de investitie, in functie de dezvoltator, aplicatiile pot fi create cu sume cuprinse intre 1,000 Euro si 30,000 Euro in functie de complexitatea aplicatiei, insa vorbim si de jocuri foarte complexe [..]care investesc sume cuprinse intre 400.000 de euro mergand pana cateva milioane de euro” Cosmin Pachiu, Mediafax Group, despre aplicatiile mobile si Mobilio Awards
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
Luni, 04 Februarie 2013
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste

Iordache, despre plecarea MD-ului Leo Burnett: Decizia a fost a Roxanei[..]Vrea sa incerce si altceva
Miercuri, 26 Septembrie 2012
 Roxana Dumitru, ex MD Leo Burnett: „Am simtit nevoia de o schimbare”. „Pasul urmator pentru mine ar fi antreprenoriatul. Lucrez la un proiect foarte interesant [..]
Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Joi, 20 Septembrie 2012

Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza  tinta de vanzari anuala a produsului la  80-100.000 eur pe an.