Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 19 Mai 2015
Felix Tataru, Senior VP IAA Global si Presedinte GMP Group, a fost premiat la categoria IAA Champions, pentru contributia adusa industriei de marketing si comunicare globala, in timp ce Nicoleta Deliu si Ioana Sigarteu au fost desemnate castigatoare la categoria Young Leader, pentru realizarile obtinute cu IAA Young Professionals Romania.
Luni, 11 Mai 2015
La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Luni, 10 Noiembrie 2014
450 de candidaturi la 50 de trofee si 180 de manageri din 50 companii de top la Gala Premiilor PIATA
Miercuri, 05 Noiembrie 2014
Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti in cadrul Galei Premiilor Piata ce va avea loc in seara zilei de 6 noiembrie, la salonul Le Diplomat de la Hotel Hilton, din Bucuresti
Marti, 16 Septembrie 2014
Creatia pentru Festivalul de Film de Animatie "The Miracle" este si primul spot TV romanesc premiat in festival.
Joi, 07 August 2014
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
Marti, 20 Mai 2014
Gazeta Sporturilor a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute
Miercuri, 30 Aprilie 2014
Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele trofee Webby pentru Romania cu Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Luni, 24 Februarie 2014
Comitetul Director IAA Worldwide se intalneste zilele acestea la Bucuresti pentru a stabili detaliile organizarii Congresul Mondial IAA Beijing 2014
Vineri, 20 Decembrie 2013
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
Vineri, 28 Iunie 2013
Ales de curand Senior Vice President al IAA, functia presupune ca dupa trei ani de mandat fondatorul grupului GMP va deveni automat Presedinte Mondial al IAA. Noii membri din Consiliul Director au mandate valabile pana in luna mai 2016.
Sambata, 22 Iunie 2013
Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
Vineri, 15 Martie 2013
Din juriul competitiei fac parte Adrian Botan, McCann Bucharest; Dan Virtopeanu - Breeze Mobile (Leo Burnett Group Romania); Cristian Costache - Aegis Media Romania, Andrei Lopata - CEO Revo Solution; Doina Costache - Google Romania; Todi Pruteanu - Microsoft Romania si Cosmin Pachiu - Mediafax Group
Luni, 11 Iunie 2012
Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Marti, 18 Octombrie 2011
Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Vineri, 02 Septembrie 2011
Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...
Marti, 12 Iulie 2011
Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: