Rezultatele cautarii dupa : "exact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
Alexandru Dumitrescu, McCann Erickson: Lucrari pe care Ad’Or-ul nu le-a luat in seama au obtinut succese importante in afara
Luni, 05 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Cannes Lions 2006 a crescut cu 12.5%
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
Time Out prin Cable Direct
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Publicis lanseaza OTC-ul Claritine
Vineri, 28 Aprilie 2006
Sub sloganul "Claritine – loveste alergia in plin!", Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul care si-a schimbat statutul in medicament care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC)
Media planner nou la Spoon Media
Joi, 27 Aprilie 2006
Mirela Tugui vine de la Antena 1, unde a lucrat ca traffic assistant in ultimii 7 ani si are, potrivit agentiei, o experienta in media de 10 ani
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Leo Burnett boteaza pentru Catavencu
Joi, 23 Martie 2006
Agentia  a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
Miercuri, 01 Martie 2006
"Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie", a declarat Dan Moraru, Managing Director, Graffiti BBDO la preluarea conducerii departamentului de creatie
De maine, Time Out la timp liber
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Victor Dobre: Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un plan
Miercuri, 22 Februarie 2006
Managing directorul agentiei de publicitate (foto) spune ca aducerea noului Chief Creative Officer Mark Walton "este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde"
23
Account Director nou Publicis Romania
Vineri, 10 Februarie 2006
Adam Henshaw, 29 de ani, a ocupat functia de Senior Account la Cossette Communications Toronto
Publicitate in timp real la Realitatea TV
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
141 Romania trece pe marketing integrat
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Brands&Bears a castigat HVB-Banca pentru Locuinte
Joi, 03 Noiembrie 2005
Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute
Va castiga Dero inimile romanilor?
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica