In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare
„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate
Detinuta de organizatia non-profit PSI, Love Plus este o marca sociala iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor