Rezultatele cautarii dupa : "exact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
La 2 luni dupa ce a inchis revista Campaign (BMG), Rachad El Jisr pregateste o replica online pana in primavara
Miercuri, 07 Ianuarie 2009
 Trustul de media a inchis revista de marketing si comunicare autohtona sub licenta Campaig UK, dar Rachad El Jisr vrea o replica online coordonata chiar de fostul redactor sef Campaign - Romanita Oprea
adviser | chillimedia “Implineste un vis de sarbatori
Joi, 11 Decembrie 2008
 “Implineste un vis de sarbatori” este o campanie probono realizata de adviser | chillimedia  pentru organizatia SOS Satele...
Sorin Freciu: 2009 va fi un an de break even pentru divizia de business Realitatea – Catavencu
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Teo Live face rating mediu sub 1% si cota de piata sub 5%
Marti, 11 Noiembrie 2008

In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%

Poate prea devreme pentru nivelul de percepere al eficientei de catre piata, Bogdan Nitu, Webstyler, despre Internetics
Joi, 30 Octombrie 2008
Internetics AdPlayersCRITIC: Bogdan Nitu, Managing Director, Webstyler, si membru in juriul festivalului Internetics 2007
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Event Plus - arhitect de eveniment Impression Graphics
Vineri, 17 Octombrie 2008

Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni

Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti
Luni, 06 Octombrie 2008

 AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”

Babel: 4,2 Milioane EUR in primele 8 luni, si o gaura la PR
Marti, 09 Septembrie 2008

Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent

 

‚Atat putem’ si la Cannes Lions 2008
Luni, 23 Iunie 2008

Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008

Campanie pentru gama Jacobs 3 in 1, de la Scala JWT
Luni, 16 Iunie 2008

Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet

''Cel care ii catalogheaza pe ceilalti niste tarani este el insusi taran,.. Replica lui este cel mult (auto)ironica'' Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Luni, 12 Mai 2008

AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

RAC: ''folosirea in sens peiorativ a afirmatiei ''niste tarani'' incalca Codul de Practica in Publicitate''
Marti, 06 Mai 2008

Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
Leo Burnett: ''Colegii nostri sunt maturi si profesionisti si au inteles acest lucru''
Luni, 21 Aprilie 2008

„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate

Marie Claire vrea peste 1 milion EUR
Joi, 17 Aprilie 2008
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru...
AdPlayersCRITIC - Viralul LOWE, cu Mihail Vartosu: ‚Pentru o persoana educata, ‚scaparea’ este de neiertat’
Miercuri, 09 Aprilie 2008
„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale...
Mihaela Radulescu face aproape 1 Milion EUR pe an din publicitate
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Feminis are 150.000 EUR pentru cumparaturi pe Internet
Miercuri, 12 Martie 2008
„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele”, a afirmat, pentru AdPlayers, Val Voicu...
Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o „agentie de creatie”
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom