Rezultatele cautarii dupa : "exact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Bradul n-are frunze. Branzas analizeaza brandingul livrat de THR
Luni, 23 August 2010
 „Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Teddy Dumitrescu: E nerealist sa credem ca primele 8 Grupuri insumeaza 421.5 Milioane EUR
Joi, 24 Iunie 2010
 Presedintele grupului din care fac parte Publicis Romania, Publicis Events si Optimedia subscrie opiniilor exprimate de Bogdan Enoiu si Radu Florescu, dar vine si cu o perspectiva a pietii in cifre si o ilustrare sugestiva a invingatorilor
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
AdPrint estimeaza acelasi numar de inscrieri ca in 2009
Luni, 15 Februarie 2010
 Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Prezentatorii Observator divorteaza de stirile din Prime Time de la Antena 1
Vineri, 12 Februarie 2010
Lucian Mindruta si Alessandra Stoicescu, cei doi prezentatori ai Observatorului de la Antena 1, anunta printre randurile unui interviu in Jurnalul National ca se vor dedica unor proiecte...
Divort la varful creatiei Graffiti: Prisca pleaca, Gongu vine.
Joi, 17 Decembrie 2009
 Pe fondul unor decizii atat in plan profesional cat si personal, Ema Prisca se desparte de pozitia de director de creatie al Graffiti BBDO, iar cel care va prelua postul este Mihai...
Am dat tot, si am luat tot Dan Butoi, Sprint Promotion
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Money Express iese din Realitatea Catavencu, dar pastreaza echipa si continutul. Business Standard: No comment
Joi, 10 Decembrie 2009
 Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Orlando Nicoara, standout or standin Media Pro Interactiv?
Joi, 17 Septembrie 2009
 Potrivit unor surse AdPlayers din piata, cunoscutul om de afaceri pe internet Orlando Nicoara ar avea legaturi de business cu mai multe companii de publicitate concurente Media Pro...
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
SOV 50% si fostul Intact, Mihai Craiu (50%), in Realitatea Media Barter Deals
Joi, 25 Iunie 2009
 Fostul Intact, Mihai Craiu detine compania Realitatea Media Barter Deals impreuna cu SOV, un "branding" pentru Sorin Ovidiu Vantu semnat de Mihai...
Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
Miercuri, 03 Iunie 2009
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Pitch la dublu: Dan Oprescu (Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus - Redd’s) cauta agentii de publicitate impreuna?
Joi, 28 Mai 2009
 Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
Zeci de mii de magazine cu suprafata sub 200 mp fac peste jumatate din comertul cu bunuri de larg consum
Marti, 26 Mai 2009
 Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine 
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
« 8 9 10 11 12 »