Rezultatele cautarii dupa : "evolutia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Cu colegul de birou la Altar. 1 din 4 romani a avut o relatie serioasa la birou.
Marti, 14 Februarie 2017
 Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
Fostul Goldbach Audience si Arbo Interactive Calin Rotarus va prelua conducerea Tailwind Romania
Vineri, 27 Ianuarie 2017
 Rotarus va conduce din pozitia de General Manager afacerea companiei regionale specializata in solutii tehnologice si publicitate de tip programatic, parte a TDG - ThinkDigital Group
Agerpres raporteaza o crestere a veniturilor cu aproape 4,4%. AdPlayersREPORT 2017
Joi, 05 Ianuarie 2017
 Cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Tiraje. Cifrele de difuzare aprilie - iunie 2016
Vineri, 09 Septembrie 2016
 Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat pe siteul asociatiei cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii reglementate.
Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
Vineri, 08 Iulie 2016
 Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Platforma de evenimente de continut In the News se va baza pe parteneriate relevante si taxa de acces
Miercuri, 01 Iunie 2016
Modelul economic al seriei de evenimente „In the news”, platforma de evenimente de continut lansata recent de agentia News.ro, se va baza atat pe taxa de acces la evenimente cat si pe parteneriate relevante pentru continutul fiecarei conferinte. Prima conferinta din seria de evenimente, „In The News. Energy”, va avea acces gratuit.
Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
Marti, 31 Mai 2016
 Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Fereastra spre Cer, cand vom vedea Lumina Zilei?
Joi, 19 Mai 2016
 Un prieten din outdoor mi-a recunoscut, sincer, ca are o firma de outdoor care a pus mesh-uri pana cand a intrat intr-un apartament acoperit, fara voia proprietarului, de un mesh. Era mesh-ul pus de firma pe care o conducea. 
Ruxandra Ion, interviu in exclusivitate in publicatia britanica de continut C21media
Miercuri, 11 Mai 2016
 Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
CEL.ro vrea afaceri de  60 milioane euro in anul 2016. 40 milioane euro si crestere de peste 25% in 2015.
Miercuri, 17 Februarie 2016
 “Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic

Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Crestere cu 23% si nou maxim istoric trimestrial pentru publicitatea digitala in SUA: 15 Miliarde USD.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
« 6 7 8 9 10 »