Rezultatele cautarii dupa : "evolutia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Criza la Effie Awards 2010: Minus de 30% la buget si inscrieri comparativ cu 2009
Marti, 01 Iunie 2010
 In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
Vineri, 07 Mai 2010
 Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Rosul care invrajbeste. Prietenii fotbalului stiu de ce
Joi, 18 Martie 2010
 Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
VASILIU: Publicitatea in Print va scadea cu 40-50% si in 2010
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
Revolutia Radio: Chinurile facerii UNIFUN - primul radio liber din Romania
Vineri, 15 Ianuarie 2010
 Intr-un serial sub numele Revolutia Radio, AdPlayers radiografiaza cateva dintre cele mai relevante momente din viata primului post de radio in FM-ul romanesc - UNIFUN....
AdPlayersOUTLOOK 2009, Claudia Chirilescu, Spoon Media
Marti, 05 Ianuarie 2010
 „Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...
240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Marketing Direct: de la 18-19 Milioane EUR in 2008, incotro?
Luni, 10 August 2009
 Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut  cu intre 20% si 25% 
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Optimedia: 30 Milioane EUR in 2008, si o crestere de 88% fata de 2007
Luni, 23 Martie 2009
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
GMP PR a atras 1,8 Mil.EUR din piata estimata la 30 Mil. EUR
Marti, 10 Februarie 2009
 Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
In licitatii cu Ogilvy Group, Senior Interactive va merge cu Ogilvy Interactive
Luni, 19 Ianuarie 2009
 “Parteneriatul pe care l-am semnat pentru Ogilvy Interactive implica o sinergie intre o serie de competente complementare pe care le aveau companiile din cadrul Ogilvy Group si agentia Senior Interactive”, a afirmat pentru AdPlayers, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania
Romtelecom ar putea face reduceri de personal la Grey
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken  in 2008, si Romtelecom din 2009
Brand Management estimeaza cheltuielile media indoor in 2008 la 3,5 Milioane EUR
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
 Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...