Rezultatele cautarii dupa : "evenimentul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media?
Vineri, 12 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo / CEO Pleo Intalia va dezbate cele doua teme la Toolbox Online, eveniment la care mai sunt invitati sa vorbeasca marti, 16 octombrie, Catalin Tolontan (GSP),  Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino,  Radu Ionescu / Kinecto,  Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication
Ultima zi de inscrieri la „Ziarele si New Media in dialog cu Viitorul”
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
500 autovehicule pe 50.000 metri patrati la SIAB 2007
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
Gala SofMedica  a strâns 130.000 EUR în beneficiul UNICEF
Miercuri, 03 Octombrie 2007
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Mediaedge:cia a câstigat licitatia media Baneasa Shopping City
Marti, 02 Octombrie 2007
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
“People are the internet’s killer application”
Marti, 02 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo este invitatul special al primei editii a Toolbox | Online Communication, eveniment ce va fi  organizat de Evensys, pe 16 octombrie
Basescu:Luati in considerare Bucurestiul, pentru organizarea Congresului Mondial IAA din 2010
Joi, 27 Septembrie 2007
Prezent astazi la deschiderea IAA European Summit, Traian Basescu a promis sprijinul sau pentru organizarea Congresului Mondial al IAA din 2010, in Romania
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Minimax România si Media Mall au organizat Caravana Minimax
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 30.000 EUR in acest an, potrivit lui Gabriel Militaru, General Manager la Media Mall, si aflata la cea de-a treia editie, Caravana Minimax s-a incheiat dupa un tur prin opt orase mari ale tarii si doua statiuni de pe litoral (Constanta, Eforie Sud, Neptun, Mangalia, Iasi, Vaslui, Craiova, Timisoara, Sibiu si Brasov)
Brands&Bears a organizat evenimentul de lansare Selected Gold
Joi, 13 Septembrie 2007
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am castigat-o in urma cu 10 zile”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears
Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
European Drinks va lansa un nou ambalaj Izvorul Minunilor
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Managementul Crizei cu Razvan Ionescu (Evz) si Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli)
Miercuri, 29 August 2007
Prima editie a seminarului “Managementul Crizei” organizata de Evensys si Nicola Porter Novelli are loc pe 19 septembrie
V+O Communication face PR pentru noul catalog IKEA
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si  real,-
Newsweek si-a luat bilet la IAA European Summit
Vineri, 17 August 2007
"Pot fi si 50-100 de jurnalisti dar ne putem astepta si la 200, in functie de interesul aratat de publicatiile locale si internationale”, a afirmat, pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu, Summit Organizer la IAA European Summit, despre numarul jurnalistilor care pot fi acreditati la evenimentul ce va avea loc la Bucuresti, sfarsitul lunii viitoare
BCR a semnat cu CreditEXPO
Marti, 14 August 2007
Banca Comerciala Româna a semnat un parteneriat exclusiv cu CreditEXPO 2007, primul târg de credite din România, anunta organizatorii evenimentului care va avea loc în perioada 21 – 23 septembrie 2007, la World Trade Plaza Bucuresti
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Rapid joaca pentru 0,5 - 1,2 Mil. EUR din bugetul  Holsten
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an