Rezultatele cautarii dupa : "evenimente"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Starlink deschide H’art Gallery
Luni, 16 Octombrie 2006
Starlink si H’art Gallery deschid o serie de evenimente artistice în spatiul agentiei de publicitate prin care, o data la 4 luni, un artist, de data aceasta Catalin Burcea - Senior Art Director, va imagina o expozitie ce va materializa locul si natura activitatii de advertising
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Noua la Action Global Communications
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani în relatii publice, din care ultimul la GMP 
Prezent a facut promotie de 35.000 EUR
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamânalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Luna Promotions transmite valorile Campari prin arte
Luni, 09 Octombrie 2006
Autorii evenimentului organizat de Cristalex cu Luna Promotions spun ca au avut peste 100 de oameni implicati in organizare, aproape doua tone de decoruri si 7 zile de montaje si pregatiri
IAA România are casa în centru
Marti, 03 Octombrie 2006
În suprafata de aproximativ 500 mp si aflat în plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria româna de publicitate
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Action Global Communication a câstigat Emerging Romania
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Don Schultz a adus sefii la scoala
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
Wal-Mart, la raft cu Saatchi & Saatchi X
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Gheata la mal pentru Coca-Cola
Marti, 15 August 2006
Agentia de bellow-the-line QB Promotion condusa de Razvan Warinschi (foto) a adus pentru Coca-Cola  "Gheata la mal" la Mamaia si 5 activari la Neptun
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa în Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii având în acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
Marti, 01 August 2006
Începând cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamâni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson România
A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising