Rezultatele cautarii dupa : "europe"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Delaco a incheiat colaborarea cu CAP. Contul va fi administrat de Odyssey
Miercuri, 04 August 2010
 „A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
DRAFTFCB a semnat un parteneriat cu Asociatia Generatia Verde
Joi, 03 Decembrie 2009
 Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si...
Epson large printing, la Advertising Show 2008
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Compania expune in perioada 17-20 septembrie in standul Epson din Pavilionul Central Romexpo cele mai noi tehnologii de imprimare de format mare, print de mari dimensiuni, proofing,...
Stefanini Group si Stefanini Infinit (Infinit Agency) se alatura Forbes Romania pentru a co-crea Digital Hour of Power 2020
Miercuri, 26 August 2020
 Evenimentul digital va avea loc miercuri, 2 septembrie 2020, in direct pe pagina Forbes Romania, iar inscrierile pentru “DIGITAL HOUR OF POWER 2020” si agenda actualizata in timp real se fac online pe pagina
GAV|Scholz&Friends se extinde pe BTL
Joi, 19 Ianuarie 2006
Razvan Negoescu (37 ani), noul BTL & SP manager, va coordona actiunile BTL pentru Daimler Chrysler si grupul AB Plus, avand ca misiune si dezvoltarea directiei BTL a agentiei
Agenda completa iCEE.fest 2017. S-a extins la 6 scene si o zona outdoor, cu 12 linii de continut
Luni, 29 Mai 2017
 Printre liniile de continut se numara Disruption, eHealth, VR&AR, Content, eCommerce, AdTech, Marcom, Smart Homes, Fin Tech, Creativity, Startups si Entertainment – concerte live, spectacole de standup comedy si prezentari amuzante
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).

McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
Joi, 02 Iulie 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, Oliver Kapusta preia creatia
Marti, 31 Octombrie 2006
Agentia GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, care dupa o perioada de 1 an si jumatate petrecuta în pozitia de Creative Director la GMP a ales un nou job la Leo Burnett, creatia GMP fiind preluata de Oliver Kapusta (foto), Integrated Communication Director si fost Creative Director Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt
Monstruleti Ogilvy&Mather calcati cu garantie. Philips PerfectCare in campanie de sfarsit de an.
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Romanii au spart toba Golden Drum
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
The Making of a Name la Bucuresti
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Steve Rivkin, autorul cartii cu acelasi nume si coautor cu Jack Trout, al unor carti de renume in marketing este invitat pe 13 decembrie la conferinta "The Making of a Name" organizata de IAA
Lucian Georgescu: Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint
Joi, 09 Februarie 2006
"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt
Graffiti BBDO a castigat Romania Libera
Joi, 15 Decembrie 2005
Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii
Unisol gateste cu ulei din prima presa
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andrei Georgescu (White Image)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Sincer mi se pare putin jenant ce face domnul Faryna. In primul rand ca si-a permis sa vorbeasca in numele industriei de advertising din Romania in momentul in care agentia dumnealui lucra in principal pentru guvernul SUA. In al doilea rand pentru ca pana acum nu l-am vazut zbatandu-se pe piata pentru a impune niste standarde sau pentru a aduce mai multa lumina in ceea ce inseamna aceasta...
« 6 7 8 9 10 »