Rezultatele cautarii dupa : "europa"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Duminca, 09 Decembrie 2007
Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch va vorbi la Cannes Lions 2008, la invitatia retelei Young & Rubicam (Y&R), intr-o discutie cu Hamish McLennan, Chairman si CEO al Y&R
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Marti, 27 Noiembrie 2007
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Marti, 23 Octombrie 2007
Divizia europeana a Liberty Global, Inc., compania Chellomedia opereaza servicii prezente in peste 188 milioane gospodarii
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Luni, 15 Octombrie 2007
Organizata la Howard Johnson din Bucuresti, prezentarea de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv Animaxn in industria de advertising
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: