Agentia de publicitate The Ad Store se va ocupa integral de promovarea canalului de nisa specializat in gastronomie Brava TV
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi
„La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", a spus Gabriela Lungu, sefa agentiei de relati publice.
Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale considera ca adoptarea noilor reglementari privind serviciile media audiovizuale va permite schimbari profunde in acest domeniu
Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare