Rezultatele cautarii dupa : "europa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024
 Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme...
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Analizand aproape 5000 de descrieri de job-uri, Harvard Business Review a aratat ca abilitatile sociale reprezinta cel mai cautat atribut  in toate pozitiile de top management
Miercuri, 13 Martie 2024
 Analizand aproape 5.000 de descrieri de joburi, in 2022, Harvard Business Review a publicat rezultatele unui studiu amplu care a examinat competentele cele mai apreciate pentru liderii din cadrul esalonului superior al companiilor: directori executivi, directori financiari, directori de IT, directori de resurse...
Noul sef pentru „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”, Roxana Monica Vilcu revine in tara Country Manager, 4services Group
Vineri, 08 Martie 2024
 „Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group
Inovatie Dyson Airstrait, la Paris Fashion Week 2024
Miercuri, 06 Martie 2024
 Cu ocazia cunoscutului eveniment, Dyson a sarbatorit lansarea aparatului de indreptat parul Dyson Airstrait™️ pe pietele din Europa si Orientul Mijlociu, alaturi de reprezentanti ai presei internationale si de lideri de opinie importanti.
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
11,5 Miliarde de euro, piata locala de e-commerce. Cu un avans de 16% pe an, Romania poate deveni a doua piata in CEE. Estimare PayU GPO.
Marti, 27 Februarie 2024
 Desi plata cu cardul - si in special platile cu cardul salvat (Google Pay, Apple Pay si alte portofele digitale) – isi vor mentine cresterea constanta de 15%-20%, anul acesta vom asista cu siguranta la folosirea in e-Commerce a optiunilor de plata Account-to-Account, cum sunt Open Banking sau Instant...
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
White Image accelereaza digitalizarea Frisomat, producator care a construit in Romania 980 de hale metalice, acoperind peste 1,2 milioane mp.
Joi, 15 Februarie 2024
 Andrei Georgescu, co-fondator White Image:,,Cu ajutorul solutiilor White Image, am implementat solutii personalizare de automatizare a comunicarii cu prospectii si agentii de vanzari in intreg procesul de vanzare, de cand apare o cerere de oferta pana la semnarea contractului”
Asociatia Romana pentru Smart City: Romania are toate resursele sa devina tara cu cele mai “smart” localitati in regiune.
Marti, 13 Februarie 2024
 “Romania are toate resursele pentru a deveni cel mai reprezentativ exemplu al conceptului de smart city in Europa de Est. Previziunile pentru 2024 in domeniul oraselor inteligente (smart city) in Romania ne arata ca ne aflam intr-o perioada de crestere si inovare, cu accent pe dezvoltarea durabila si...
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024
 ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Cel mai subtire smartphone pliabil de pe piata ajunge in Europa, a doua casa a marcii. HONOR Magic V2.
Vineri, 02 Februarie 2024
 La evenimentul de lansare, desfasurat la Porsche Experience Center din Leipzig, au participat peste 400 de reprezentanti media si parteneri, demonstrand astfel angajamentul HONOR fata de inovatie si excelenta in design
6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
Marti, 16 Ianuarie 2024
 Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
« 1 2 3 4 5 »