Rezultatele cautarii dupa : "europa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Stirile Pro TV lanseaza campania Salveaza Romania frumoasa!
Vineri, 13 Iunie 2014
 Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Doris Danner, TBWA Europe: Romania este plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune
Luni, 26 Mai 2014
 „Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Friends s-a imprietenit cu TBWA. Managementul Friends va conduce noua FRIENDS TBWA Bucharest.
Joi, 15 Mai 2014
 In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Puncteaza 2000 de intrari la SABRE Awards. Ioana Manoiu invitata in juriul festivalului.
Miercuri, 26 Februarie 2014
 Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR a fost invitata sa faca parte din juriul international al European SABRE Awards, editia 2014
Jucaria din spatele vanzarilor de milioane de euro la hartie. Mostrarul Antalis Cubese face biblioteca.
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Din dorinta de a stimula imaginatia designer-ilor, distribuitorul de hartie si material suport Antalis a pus la dispozitia “copiilor...
Noua axa Basescu-Merkel. GMP afliata Jung von Matt
Luni, 17 Februarie 2014
 Independenta GMP Advertising din Romania se afiliaza la reteaua germana Jung von Matt, cea mai creativa retea independenta de comunicare din Europa
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
Joi, 13 Februarie 2014
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
Luni, 06 Ianuarie 2014
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania. In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un...
Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna premiata la Cristal Festival
Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Johan Ohlson, ex Creative Director Saatchi & Saatchi: Creativii castiga intre 500 si 1.000 EUR pe zi!
Luni, 18 Noiembrie 2013
 Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Bugetele pleaca din media traditionala catre solutii digitale. Ce spun specialistii la IAB Forum.
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Rosia Montana sau inceputurile asa-zisei democratii in Romania.
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
Joi, 05 Septembrie 2013
 Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.

 

Adrian Sarbu si-a dat demisia. Ce-ar mai putea face pentru Romania Te Iubesc?
Joi, 22 August 2013
 Incepand de miercuri 21 august, Adrian Sarbu nu mai este Presedinte si CEO Central European Media Enterprises Ltd. Intr-o pozitie mai inalta decat cea de presedinte CME nu a mai fost niciun alt om de media roman.

Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
Miercuri, 21 August 2013
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

ALLINMEDIA si Media Hub Consultants se asociaza in Media Audit Partners
Luni, 24 Iunie 2013
 Fondatorii si partenerii Media Audit Partners  - Irena Tolontan, Maria Birgovan, Gabriel Enache si Sorin Doru - vor lucra sub girul Ebiquity, lider international in audit si consultanta de media
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga