Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Iunie 2014
Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Luni, 26 Mai 2014
„Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Joi, 15 Mai 2014
In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Miercuri, 26 Februarie 2014
Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR a fost invitata sa faca parte din juriul international al European SABRE Awards, editia 2014
Miercuri, 19 Februarie 2014
Din dorinta de a stimula imaginatia designer-ilor, distribuitorul de hartie si material suport Antalis a pus la dispozitia “copiilor...
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Joi, 13 Februarie 2014
Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Luni, 06 Ianuarie 2014
Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Luni, 18 Noiembrie 2013
Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Joi, 05 Septembrie 2013
Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.
Joi, 22 August 2013
Incepand de miercuri 21 august, Adrian Sarbu nu mai este Presedinte si CEO Central European Media Enterprises Ltd. Intr-o pozitie mai inalta decat cea de presedinte CME nu a mai fost niciun alt om de media roman.
Miercuri, 21 August 2013
Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Miercuri, 07 August 2013
Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Luni, 24 Iunie 2013
Fondatorii si partenerii Media Audit Partners - Irena Tolontan, Maria Birgovan, Gabriel Enache si Sorin Doru - vor lucra sub girul Ebiquity, lider international in audit si consultanta de media
Marti, 04 Iunie 2013
Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: