Rezultatele cautarii dupa : "europa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
InternetCorp a semnat cu Mapp Media pentru Waze si Tunein. Reprezinta exclusiv publicitatea premium pe aplicatiile mobile.
Marti, 12 Iulie 2016
 Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
Marti, 31 Mai 2016
 Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Experti in creativitate din intreaga lume vin la ICEEfest 2016. Bucuresti, 9 si 10 iunie.
Miercuri, 04 Mai 2016
 Cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest aduce la Bucuresti, in 9 si 10 iunie a.c. o lista importanta de experti in creativitate.
Reglementari in comunicare pe piata de 500 mln.E. Locul I in topul consumatorilor de publicitate.
Joi, 28 Aprilie 2016
 “Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
1 din 5 romani din publicul comercial s-a uitat la Liverpool – Dortmund ( Pro TV )
Vineri, 15 Aprilie 2016
 Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
Miercuri, 09 Martie 2016
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi 
Dosarul Publicitatii Stradale ajunge la Casa Presei. Nici Vodafone nu a auzit de Legea nr.185.
Vineri, 26 Februarie 2016
 Cu incurajari si mesaje de sustinere pentru initiativa de a semnala investitorilor in publicitate intrarea in legalitate a campaniilor de publicitate outdoor care uratesc peisajul din jurul nostru, adplayers va prezinta si alte cazuri relevante in peisajul comunicarii stradale care incalca Legea nr.185/2013, cunoscuta popular si sub numele de Legea Publicitatii Stradale.
Pepsi ignora Legea, nu filmul. IPP: “Dear PepsiCo, your problem is that you grossly violate Law 185, Art.15
Miercuri, 24 Februarie 2016
 “Dear PepsiCo, your problem is that you grossly violate Law 185 Article 15 ( 2) displaying these advertisements over windows. But, sure, your profits are more important than the buildings (some of them historic monuments) that you mutilate by installing your advertisement” said Adrian Moraru, from IPP
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016