Rezultatele cautarii dupa : "euro"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Freedom House mai primeste „candidati” la “Tanarul Jurnalist al Anului” pana marti
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Agricola Bacau investeste 1 milion de Euro in campania Sigur pe gustul tau
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Ad'Or 2005 inchide casa in doua zile
Miercuri, 04 Mai 2005
Festivalului de publicitate care premiaza excelenta in creativitatea romaneasca inchide robinetul inscrierilor vineri seara, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie
Numai sapte-s norocosi la 1.000 Euro
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Licitatia pentru PR-ul Hoffmann - La Roche a ajuns in „portofelul” Tempo
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Opel a lansat noul Tigra Twin Top impreuna cu Momentum
Duminca, 24 Aprilie 2005
La evenimentul de la World Trade Plaza a fost invitata si o "tigroaica" intr-un spectacol de artificii si lumini
Media On lanseaza si oficial Euro Lider
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
Primul semestru 2005 va aduce Altex mai mult decat tot anul 2003
Marti, 12 Aprilie 2005
Aerul conditionat si aparatele frigorifice sunt asteptate sa fie vedetele din trimestrul doi
New Business Express pentru Lowe si Initiative
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei