Rezultatele cautarii dupa : "euro"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Produs in Romania, din 1927. Fabricantul de sosete Ciserom a castigat un rebranding de 25-30 mii EUR.
Joi, 01 Martie 2012
 Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.

 

2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
Joi, 23 Februarie 2012
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Licitatia de media Altex. 1,5-2 Mil. EUR la Initiative.
Miercuri, 22 Februarie 2012
 Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Exclusiv: Mihaela Fabian pleaca de la Mindshare. Dupa 16 ani de media, antreprenor de brutarie.
Luni, 20 Februarie 2012
 Omul de media nu a putut fi contactat pentru a comenta informatia. Potrivit surselor adplayers, Fabian ar urma sa-si ia o scurta vacanta dupa care sa dea curs unei provocari de business pe cont propriu. Brutaria Tartelier.
Surse adplayers: TBWA se muta cu DDB. Restructurare sau strategie locala ?
Vineri, 10 Februarie 2012
 Decizie Omnicom sau strategie de business la Bucuresti? Potrivit unor surse adplayers din piata de comunicare, biroul local ale agentiei de publicitate TBWA se muta impreuna cu cel al agentiei DDB.
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Controalele in tipar vor fi publice, saptamanal. Presedintele BRAT nu are in atributii publicarea lor.
Luni, 06 Februarie 2012
 Decizia publicarii tirajelor culese in urma controalelor in tipografii a fost luata de Adunarea Generala a Departamentului de audit de tiraje
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
adplayers exclusiv. Pitch de 6-7 Mil. euro Ursus, la The Group. Pierdut de United Media si Starcom.
Joi, 02 Februarie 2012
 Contul de media Ursus Breweries ar urma sa fie administrat in 2012 de Media Investment (The Group), dupa o licitatie in care, potrivit informatiilor adplayers, pe langa castigator ar mai fi participat agentiile United Media si Starcom Media Vest.
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Vinde online de 500.000 EUR pe luna. Discounterul Zumzi vrea 10 Mil. EUR in 2012
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
Luni, 23 Ianuarie 2012
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011

Estimat la 20-30 mii euro, contul de PR IL PASSO, este administrat de The Public Advisors
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de...
Start inscrierilor Euro Effie Awards 2012
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate, (n.r. The European Association of Communications Agencies, EACA) a lansat oficial inscrierile la Euro Effie Awards 2012, festivalul european de eficienta in marketing si comunicare.
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...