Rezultatele cautarii dupa : "euro"
Ordonare dupa: data / relevanta  
6 din 10 euro in media TV, luati la bani marunti
Joi, 04 Decembrie 2014
 Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si  "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de...
12 publicitari romani au intrat in posesia European Advertising Certificate in 2014
Marti, 02 Decembrie 2014
 Cei 12 absolventi romani din 2014 sunt: Ligia-Maria Stan – Spoon Media, Andreea Oprea, Alma Eva Ghiulea, Madalina Ivan, Alina Andreea Mirica, Ioana Mucenic, Ciprian Sava si Ruxandra  Margoi – Pastel, Oana Mailat, Catalin Florea si Diana Patriche – McCann Erickson si Matei Psatta – Leo Burnett.
A facut 100 Milioane EUR pentru clienti prin afiliere. Marius Pahomi intr-un selfie fericit cu vanzarile
Miercuri, 26 Noiembrie 2014
 De la infiintare si pana in present, doar Profitshare a generat vanzari de aproape 100 de milioane de euro (415 Milioane lei).
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.

 

Vinde ieftin, dar are 1 Milion EUR pentru publicitate. Creatie Papaya si media Initiative pentru Altex.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Clientii si Media au batut Agentiile la concurenta. IAA nu pune in discutie decizia Consiliului Concurentei
Joi, 09 Octombrie 2014
 Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
Agentia condusa de Bogdan Enoiu da in judecata Consiliul Concurentei
Joi, 09 Octombrie 2014
 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Sunt dezamagita si consternata Carmen Lixandru, MediaCom, despre decizia Consiliului Concurentei
Vineri, 03 Octombrie 2014
 Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
Florescu: Investigatia Consiliului Concurentei este urmarita de Comisia Europeana si Ambasada SUA
Vineri, 03 Octombrie 2014
 Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA 
Argint Clio Awards la PR castigat de GMP Advertising pentru Gandul Why Don’t You Come Over
Joi, 18 Septembrie 2014
 Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint  in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
 
Concurs de design organizat de Bucharest Design Center si Antalis
Joi, 28 August 2014
 Data limita de trimitere este 19 septembrie, ora 5:00 PM, la adresa de email imagecoloraction@antalis.ro. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 23 septembrie 2014 pe pagina de Facebook Bucharest Design Center.

 

Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA: Ordonanta de Urgenta nu a afectat publicitatea Pro TV
Miercuri, 27 August 2014
 Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit...
Buget de 3-4 Milioane de euro Bunge Prio la OMD
Joi, 21 August 2014
 Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol

 

Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

Licitatie media Anheuser-Busch InBev. Buget de zeci de milioane de euro.
Miercuri, 23 Iulie 2014
 Daca pe pietele europene, conturile de media ale unor marci precum Stella Artois, Budweiser, Beck’s sunt surori, pe piata romaneasca bugetele de media sunt impartite intre Bergenbier SA si Tuborg Romania
Kubis Interactive a deschis birou in SUA si a inregistrat afaceri cu 20% mai mari
Luni, 21 Iulie 2014
 Kubis Interactive a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1.8 de milioane euro, cu 20% mai mult fata de anul precedent, si tinteste cat mai sus si in 2014
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
Duminca, 13 Iulie 2014
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani

Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Iulie 2014
 Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.

Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul...
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR