Rezultatele cautarii dupa : "euro 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6
Pentru creatia BRD s-au batut McCann Erickson, Graffiti BBDO si ADDV
Marti, 24 Iulie 2007
Zenith Media va administra in continuare serviciile de media BRD, a mai confirmat, pentru AdPlayers.ro, Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente la BRD Societe Generale
Northfoto deshide hipermarket pentru 1 Milion de imagini si la Bucuresti
Miercuri, 06 Iunie 2007
Potrivit sursei, reprezentanta Northfoto detine cea mai mare banca de imagini electronice din tara, cu peste un milion de fotografii ce pot fi descarcate de pe site-ul agentiei, in prezent, furnizorul de imagine lucrand deja in Romania cu trusturi de presa precum Ringier, Sanoma Hearst Romania, Edipresse si PubliMedia
ETARGET a avut venituri de 2,24 Mil. EUR din publicitatea pay-per-click (PPC)
Vineri, 04 Mai 2007
ETARGET a inregistrat venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro anul trecut, iar din punct de vedere al cifrei de afaceri (turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania mai declara de curand, pentru AdPlayers, ca furnizorul de reclama online insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de...
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Elevate a ridicat cu liftul 150.000 EUR
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca în 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "îsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Walmark România a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Gabriela Lungu: Un rau necesar
Joi, 19 Octombrie 2006
La câteva zile înainte de plecarea din companie, sefa Ogilvy PR spune ca i-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, si nu i-a placut, "dar e un rau necesar", birocratia tipica oricarei mari companii internationale
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
IAA Romania scade taxa de filmare
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Vodanet Media vrea 1 milion EUR
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Raport 2005 Leo Burnett Romania
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
PR
De la egal la egal in 35 sucursale Romexterra Bank
Miercuri, 17 August 2005
Pana la sfarsitul acestui an, banca vrea sa deschida inca 5 sucursale si sa ajunga astfel la un numar de 40 de unitati operationale pe tot teritoriul tarii
Creditinstant intre 1.000 la 20.000 EUR de la Unicredit
Miercuri, 06 Iulie 2005
Perioada de rambursare a creditului pentru nevoi personale de la Unicredit este de pana la 5 ani iar venitul lunar net minim este de 250 EUR sau echivalent in RON
« 4 5 6