Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 11 Aprilie 2022
Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Luni, 25 Ianuarie 2016
Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel
Marti, 03 Decembrie 2013
Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
Vineri, 12 Iulie 2013
Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Sambata, 10 Decembrie 2011
Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Vineri, 07 Mai 2010
Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Marti, 23 Martie 2010
Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Miercuri, 07 Octombrie 2009
„Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
Vineri, 14 August 2009
Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Potrivit initiatorilor, editorii nu trebuie sa-si faca griji privind largimea benzii de internet consumate, insa vor trebui sa accepte publicitate online de la regia CLIR Media,...
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Luni, 02 Iunie 2008
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Miercuri, 22 August 2007
„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY) inca de la infiintarea companiei
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: