Rezultatele cautarii dupa : "eu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Cuplu nou la stirile Realitatea TV
Marti, 21 Octombrie 2008
Postul de televiziune introduce cuplul Liana Alexandru (fosta Patras) si Constantin Dragan, iar  Laura Chiriac si Cosmin Prelipceanu vor...
Twenty tinteste 500.000 EUR din servicii interactive
Vineri, 17 Octombrie 2008
Agentia a avut pe primele 9 luni ale anului 300.000 EUR, dupa ce pe primele 6 luni din 2008 a inregistrat un business egal cu cel de pe intreg anul precedent
Petrisor Obae - pe cont propriu cu paginademedia
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Fost jurnalist de media la Evenimentul Zilei, si deocamdata singurul autor de la paginademedia.ro, Petrisor Obae spune ca noul produs online...
'Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat' Ioana Manoiu, GMP PR
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”

Fostul PR Manager The Group, Simona Firtat n-a vrut account la Nicola Porter Novelli
Marti, 09 Septembrie 2008

Comunicarea holdingului va fi asigurata de Andreea Idriceanu, unul din membrii bordului de conducere si managerii grupului de companii

 

Bogdana Butnar paraseste strategia McCann Erickson pentru sefia MRM
Miercuri, 03 Septembrie 2008

Fosta Senior Strategic Planner la McCann Erickson, Bogdana Butnar va fi Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania

 

AdPlayersCRITIC: Dufa vs Volkswagen: ‚Daca-l vedeam, nu mai faceam ideea aia’ Liviu David, Next Advertising
Miercuri, 13 August 2008

„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers 

JollyCatering.ro - website nedorit pentru 200 EUR
Miercuri, 02 Iulie 2008

 

„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune

Barsan, Timisoreana, la AdBreak: 'Am venit sa-l sustin pe Felix (Tataru, GMP n.r), pentru ca eu cred ca clientul trebuie sa decida cine ia premiul'
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
''Cel care ii catalogheaza pe ceilalti niste tarani este el insusi taran,.. Replica lui este cel mult (auto)ironica'' Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Luni, 12 Mai 2008

AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

Mugur Mihaescu - Vacanta Mare, (alias Garcea): ''Am vazut si eu reclama (Cava D’Oro n.r) care sincer, mi se pare foarte misto''
Luni, 12 Mai 2008

AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro: Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
''Eu raman la Leo''Razvan Matasel, Deputy Managing Director
Luni, 21 Aprilie 2008
„Sustin 100% aceasta restructure grea”, spune deputy-ul Leo Burnett, care admite ca restructurarea agentiei de publicitate nu este deloc un proces usor
Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO

AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter