Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt CAP, GMP,...
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Luni, 06 Aprilie 2009
Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, „Miercuri, 18 Martie 2009
Daca la inceputul anului Stefan Iordache, fondatorul Starcom Media Vest Group, afisa o atitudinea impaciuitoare cu fostul partener...
Luni, 16 Martie 2009
In Bigger Group, Stefan Voloaca avea 35% alaturi de Bigger Media, companie controlata de Marcel Straut, fondatorul...
Luni, 16 Martie 2009
Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL - potrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
Joi, 05 Martie 2009
Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Vineri, 27 Februarie 2009
Desi nu se vrea un divort profesional, Idriceanu este al doilea om de comunicare ce se desparte de grupul de marketing si comunicare fondat de Mihaela Nicolasi Zoltan Szigeti, la nici 6 luni dupa despartirea de Simona Fartat (acum director de comunicare la GMP)
Marti, 24 Februarie 2009
AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalistaMiercuri, 18 Februarie 2009
„Mi-am propus, si am reusit sa nu luam bani publici, iar GMP nu a luat nici macar un leu public”, a afirmat Felix Tataru, Managing Director al agentiei de publicitate...
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Joi, 12 Februarie 2009
Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Joi, 12 Februarie 2009
Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
Joi, 05 Februarie 2009
Creata in 2008 de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan, Links Associates este o companie care ofera servicii de consultanta in comunicare strategica si public affairs
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Vineri, 23 Ianuarie 2009
Contul a migrat la agentia condusa de Bogdan Preajisteanu, dupa ce anul trecut era la fosta divizie de media de la Young & Rubicam / Team Advertising, afiliata la reteaua Maxus
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: