Rezultatele cautarii dupa : "era"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, 
Ex Starlink, Bigger a fost data in judecata si de Starcom Media Vest Group
Miercuri, 18 Martie 2009
Daca la inceputul anului Stefan Iordache, fondatorul Starcom Media Vest Group, afisa o atitudinea impaciuitoare cu fostul partener...
Partener Bigger Group, Stefan Voloaca a cesionat 35% in favoarea Bigger Media
Luni, 16 Martie 2009
In Bigger Group, Stefan Voloaca avea 35% alaturi de Bigger Media, companie controlata de Marcel Straut, fondatorul...
Straut a vandut Bigger, dar angajatii nu-si cunosc noii sefi
Luni, 16 Martie 2009
 Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTLpotrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Mihaela Nicola s-a inteles cu Andreea Idriceanu sa se desparta de The Group
Vineri, 27 Februarie 2009
 Desi nu se vrea un divort profesional, Idriceanu este al doilea om de comunicare ce se desparte de grupul de marketing si comunicare fondat de Mihaela Nicolasi Zoltan Szigeti, la nici 6 luni dupa despartirea de Simona Fartat (acum director de comunicare la GMP)
AdPlayers prezinta Sexy Publicitatea de Business (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009
 AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
GMP a inregistrat anul trecut 6 Milioane EUR
Miercuri, 18 Februarie 2009
 „Mi-am propus, si am reusit sa nu luam bani publici, iar GMP nu a luat nici macar un leu public”, a afirmat Felix Tataru, Managing Director al agentiei de publicitate...
Fost Media Director Y&R / Team, Nicu Laita a fost numit Media Director OMG
Miercuri, 18 Februarie 2009
 „Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Campania Peroni Blue Ribbon, si in Romania
Joi, 12 Februarie 2009
 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Estimat la 8-9 Mil.EUR, contul de media Ursus Breweries va influenta 3 agentii si 2 poluri de media
Joi, 12 Februarie 2009
 Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
Links Associates a castigat strategia de comunicare a companiei si brandului Ivatherm
Joi, 05 Februarie 2009
 Creata in 2008 de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan, Links Associates este o companie care ofera servicii de consultanta in comunicare strategica si public affairs
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Vineri, 30 Ianuarie 2009

Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR

 

Unde a lovit Dorel cu tarnacopul 30 Mil. EUR pentru ARM?
Vineri, 30 Ianuarie 2009
 Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
UAPR taie robinetul AdMarket de PR pentru 3-4 agentii
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Estimat la 400.000 EUR, bugetul de media Xerox a intrat in portofoliul mediaedge:cia
Vineri, 23 Ianuarie 2009
 Contul a migrat la agentia condusa de Bogdan Preajisteanu, dupa ce anul trecut era la  fosta divizie de media de la Young & Rubicam / Team Advertising, afiliata la reteaua Maxus