Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Miercuri, 07 Septembrie 2005
La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Luni, 15 August 2005
Organizat de McCann WorldGroup, turneul de tenis ce se va desfasura in perioada 12 – 18 septembrie va fi prezentat de Connex si transmis de Antena1
Sambata, 16 Iulie 2005
Pe langa donatia agentiei, Bogdan Enoiu, managing directorul agentiei a contribuit si cu 15.000 EUR in licitatia tricourilor de la Gala Dinner desfasurata in acelasi scop caritabil
Marti, 21 Iunie 2005
McCann Futures Cup - Trofeul Tiriac (masculin) si BRD Women’s Cup - Trofeul Nastase (feminin) pun la bataie 52 puncte ATP si 10.000 USD respectiv 46 WTA si 10.000 USD
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: