Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si īn acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce īn prim-plan doua spoturi - Cina si Cāntareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Marti, 04 Octombrie 2005
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
Joi, 21 Iulie 2005
Sistemul de asigurari de sanatate de la Interamerican se adreseaza persoanelor cu venituri medii si inalte
Vineri, 17 Iunie 2005
Agentia are un nou senior Account Manager - Dan Enache ( 28 ani ) si un nou Account Executive - Corina Toma ( 24 ani )
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: