Rezultatele cautarii dupa : "emilian arsenoaiei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt în finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, Oliver Kapusta preia creatia
Marti, 31 Octombrie 2006
Agentia GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, care dupa o perioada de 1 an si jumatate petrecuta în pozitia de Creative Director la GMP a ales un nou job la Leo Burnett, creatia GMP fiind preluata de Oliver Kapusta (foto), Integrated Communication Director si fost Creative Director Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt
GMP a sedus Monte Banato
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
GMP comunica integrat pentru IAA
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata
ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
Marti, 01 August 2006
Începând cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamâni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson România
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Ad’Or 2006 trage cortina EFFIE
Vineri, 07 Aprilie 2006
La doua saptamani de la inchiderea festivalului eficientei in publicitate, agentiile se pregatesc pentru festivalul local al excelentei in creativitatea romaneasca, termenul limita de inscriere fiind 3 mai
Emilian Arsenoaiei: Cea mai consistenta agentie din Romania
Joi, 09 Februarie 2006
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Ce pacat ca n-a putut sa impresioneze si juriul de la Ad’Or 2005
Luni, 30 Ianuarie 2006
Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann-Creative Services este dezamagit ca Votul, castigator la New York Festivals, a impresionat si alte festivaluri de publicitate, dar nu si pe cel autohton
Posta Romana a facut prima reclama TV
Luni, 09 Ianuarie 2006
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
Simultan de campanii COSMOTE
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Am o echipa de management completa
Luni, 21 Noiembrie 2005
Declaratia lui Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest vine dupa numirea din ultima vreme a noilor Client Service Director – Mirela Angelescu, Creative Director – Emilian Arsenoaiei, BTL Director – Bogdan Kisescu si PR Director – Ioana Manoiu (foto)
Paxeladine se da la idei indraznete
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Noua campanie "Paxeladine. Te scapa doar de tuse" pentru brand-ul de la Beaufour Ipsen International este semnata de GMP/Ashley si se deruleaza prin agentia de media Spoon Media
Posta Romana trimite bani rapizi cu GMP/Ashley
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate "lucreaza" cu Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu la promovarea mandatului on line si mandatului electronic
Am avut de-a face cu doua festivaluri diferite
Joi, 13 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
gmp/MAP si Castel Film lucreaza Pro Bono pentru Garda Nationala de Mediu
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
« 1 2 3 »