Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata în urma unei licitatii, contul fiind anterior în portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job în publicitate al sefului de creatie al agentiei
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vânda în exclusivitate spatiile media ale Vodanet începând cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO România care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii având în acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Vineri, 28 Iulie 2006
"Proiectul legislativ numit 'Lege privind organizarea si exercitarea profesiei de designer' este toxic pentru dezvoltarea industriei designului si a comunitatii profesionale a designerilor din România", spune Cristian "Kit" Paul (foto), Designer, Creative Director, Brandient, companie dedicata consultantei în strategie si design de brand
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
Joi, 15 Iunie 2006
"Este o carte cumplita prin volumul de informatii pe care il integreaza", declara pentru AdPlayers Marian Petcu, coordonatorul titlului "Cenzura in spatiul cultural romanesc" ce apare in editura Comunicare.ro si va fi lansat sambata la Bookfest
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: