Rezultatele cautarii dupa : "ele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ordonanta pune in pericol intreaga industrie spune Radu Florescu, UAPR
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 „Ordonanta pune in pericol intreaga industrie” si „da peste cap practicile dezvoltate in lume in ultimii 50 de ani” spune Radu Florescu, CEO, Centrade Saatchi & Saatchi si Presedinte UAPR

Propaganda nu-i Armada. Adrian Tuluca: Nici o implicare la nivel decizional si strategic
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor. Cam asta este legatura intre mine si deciziile care se iau in Armada in privinta campaniilor.
Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Negocieri distruse de la furnizori, pana la puterea prost inteleasa a clientului. Dragos Balan - Biz, GT.
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Negocierile au fost distruse de toti furnizorii - de la agentie la producator, de puterea prost inteleasa a clientului, de clienti rai platinici, de firme in insolventa si cele fantoma, de dominatia ieftinului legalizat si acceptat. Sunt doar o parte din vinovatii negocierilor distruse pe piata de publicitate spuse de Dragos Balan, partener al revistei Biz, fondator si managing director...
Feel the market Made in Italy. 200.000 EUR in marketing cu marci din Italia.
Miercuri, 11 Iulie 2012
 
Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Secretele SNA. Moca Audienta: 1 din 7 cititori citesc publicatiile fara sa le cumpere.
Miercuri, 21 Martie 2012
 Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
Luni, 19 Decembrie 2011
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Naumovici despre neparticiparea McCann la ADOR 10 ani “Intrau intr-un meci pe care probabil il pierdeau
Joi, 20 Octombrie 2011
 Despre noul festival pregatit de ADC* RO in locul ADOR, seful 23 Communication Ideas spune ca va fi  “Aceeasi Marie cu alta palarie”

Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Cifrele de afaceri necomunicate ale agentiilor
Miercuri, 31 August 2011

Ca intr-un paradox al industriei de comunicare, desi toata lumea isi lauda practicile, nimeni nu pare sa isi laude si banii scosi pe fiecare din expertizele de servicii. Veniturile pe fiecare domeniu de activitate raman ascunse ochilor interesati.

Etarget urmareste vizitatorii unui site cu publicitate
Marti, 26 Iulie 2011

Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.

ADVERTORIAL: Voturi importante pentru Media Consulta International pe o analiza a spoturilor www.addaddies.ro
Luni, 11 Iulie 2011
 Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Operatia reusita. Pacientul Mort. Lorand Balint (Leo Burnett) spune ca un Effie Rom a pierdut 40%
Vineri, 17 Iunie 2011
 Sub titlul „Effie Rom Chiar Cu Pierderi Masive”, Lorand Balint, alias Botzi de la Leo Burnett, isi pune mai multe  semne de intrebare pe blogul personal despre eficienta campaniei semnate de tizul Adrian Botan (alias Botzi) de la McCann