„Clientul – lacom si dornic sa faca din rahat bici – pune presiune pe agentie sau pe producator. Si asa se duce pe apa sambatei si calitatea si pretul de pana ieri” Opinia lui Anicescu, directorul firmei de tipar de mari dimensiuni AMOD Business, este cu atat mai interesanta cu cat isi argumenteaza pozitia cu o poveste devenita model de...
“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana
Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum