Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 01 Aprilie 2016
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
Joi, 03 Martie 2016
Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Vineri, 19 Februarie 2016
Miercuri, 17 Februarie 2016
“Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic
Miercuri, 10 Februarie 2016
Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta.
Joi, 28 Ianuarie 2016
Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Marti, 26 Ianuarie 2016
Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Vineri, 22 Ianuarie 2016
Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Marti, 19 Ianuarie 2016
Thorsten Schweer este noul Director de Programe Cartoon Network si Boomerang, pentru Europa Centrala si de Est
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Marti, 08 Decembrie 2015
Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Luni, 07 Decembrie 2015
Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Marti, 03 Noiembrie 2015
“In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Sambata, 10 Octombrie 2015
Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Vineri, 21 August 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: