Rezultatele cautarii dupa : "efectul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
Cu 6 din 10 utilizatori de Internet, Google Chrome blocheaza formatele intruzive de publicitate online
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Schimbari la Fondurile Europene. Ministrul Rovana Plumb le motiveaza cu accesarea mai rapida a banilor
Marti, 04 Iulie 2017
 "Am modificat mai multe acte normative prin care urgentam accesul la fondurile europene", Rovana Plumb, Ministrul Fondurilor Europene
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Catalogul Electronic. Cum sa arunci banii pe geam in comunicarea copil-dascal-parinti?
Joi, 27 Martie 2014
 Poate pentru parintii care din diverse motive au de ce sa-si faca griji din pricina copiilor si nu pot ajunge la scoala, "Catalogul electronic" cu urmarirea si verificarea notelor si absentelor este de un real folos. Pentru mine, nu.

Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol) Bogdan Manea, despre povestea Profi
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

“Am pus ROM langa Nike si Volkswagen Adrian Botan, Creative Partner, McCann Erickson
Luni, 27 Iunie 2011
 “Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.

Doamne ajuta, in 2011 !
Marti, 04 Ianuarie 2011
 Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Frunza din gradina: Raul a fost facut la licitatie, Catalin Rusu (Rusu+Bortun)
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin...
Da! Western Union pompeaza 250 Milioane USD in marketing
Joi, 23 Aprilie 2009
 Operator pe piata internationala a transferurilor de bani, Western Union a lansat campania globala de brand yes! - da! si pentru Romania
Effie Awards Romania da tot aurul festivalului pe eficienta, si doar 4000 lei pe creatie
Luni, 23 Februarie 2009
Festivalul isi da iar pielea pe mana freelancerilor in concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia din acest an, dand foc increderii in creatia agentiilor de...
Business Standard a lansat versiunea 3.0
Marti, 04 Noiembrie 2008

Cotidianul de afaceri Business Standard are o noua formula grafica, optimizata, „Standard 3.0” cum il numeste Cristian Lipan, Art Director Business Standard

Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
« 1 2 3 »