Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 28 Decembrie 2007
Cu target principal feminin, editia speciala TEO Live, din 20 ianuarie, va fi un preambul la emisiunea pe care vedeta o va prezenta zilnic la Prima TV, din 21 ianuar
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Starcom a luat un Silver la Media, iar Leo Burnett a castigat un Bronz la Radio si unul la Outdoor. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum – McCann Erickson, nu a luat niciun premiu la Eurobest 2007
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Luni, 05 Noiembrie 2007
“Daca sunt propus in Juriul Internetics si accept, atunci acest lucru ar trebui sa insemne automat ca nu ar trebui sa inscriu si lucrari in competitie”, mai spune, pentru AdPlayers, Ciprian Stavar, Managing Partner la New Media Agency ( The Group), si membru in juriul festivalului. “Acest lucru ar fi doar o chestiune de etica, pentru ca inscrierile care au castigat chiar au...
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Sambata, 03 Noiembrie 2007
CEO/Creative Director la Green Pixel, de 3 ori Agentia Anului la Internetics si una dintre cele mai importante agentii interactive romanesti, Marius Deak spune ca Green Pixel se afla intr-un clasament fara sa fi participat la festival cu inscrieri, punctajul fiind adus doar de inscrierile clientilor agentiei
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Duminca, 28 Octombrie 2007
Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, editorii de la Magnetique Marketing fac campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, si "provoaca reactii puternice" laudandu-se oamenilor de afaceri, practic, cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)
Sambata, 20 Octombrie 2007
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: