Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Miercuri, 25 Noiembrie 2009
Invitat la un bal de caritate organizat de Asociatia Ovidiu Rom, celebrul actor a fost intampinat cu „Welcome back to Bucharest, Ethan”
Miercuri, 15 Iulie 2009
Videoclipul aniversar de Ziua Frantei s-a proiectat pe 3300 mp, mediafatata fiind estimata la un trafic de 2,9 milioane autoturisme pe luna
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Marti, 02 Decembrie 2008
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
Marti, 17 Iunie 2008
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Marti, 03 Iunie 2008
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Joi, 15 Mai 2008
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cotidianul de advertising, marketing si media dezvolta cu Warner Howlett Interactive noul AdPlayers, acum cu trei pagini noi de servicii interactive pe langa paginile editoriale
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
„Pe langa reteaua BarTV, Monopoly Media intentioneaza sa francizeze si alte produse ale sale: PharmaTV, BeautyTV, MarketTV, DoctorTV”, a afirmat Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media.
Vineri, 26 Octombrie 2007
Inaugurat ieri, 24 octombrie, Real Vitan este primul magazin Real din Bucuresti, si parte din reteaua Monopoly Media impreuna cu celelalte 8 locatii Real din: Baia Mare, Constanta, Craiova, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Targu Mures, Timisoara
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Marti, 25 Iulie 2006
Dupa ce a realizat productia locala la concertul Depeche Mode, eveniment organizat de E-Magic Entertainment, sub aceeasi organizare, echipa condusa de Cristian Singer (foto), General Manager la Paradigma Group a realizat si productia tehnica a concertului SHAKIRA de la Timisoara
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Luni, 17 Aprilie 2006
Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
Luni, 17 Aprilie 2006
In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: