Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Agentia de publicitate are 4 oameni noi pentru clienti: Ina Olaru (Account Director), Emilian Cristescu (Account Director), Sergiu Machidon (Account Manager) si Carmen Marin (Account Executive).
Cu cifra de afaceri in Grecia de 700.000 EUR, noua agentie de relatii publice din Romania este condusa de Spiros Rizopoulos - General Manager si de Ruxandra Florea, in functia de Country Manager
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Noul Junior Partner va detine 5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice
ProTv readuce emisiunea de divertisment la inceputul lunii martie, dupa 4 sezoane in grila postului de televiziune
Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.
Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%
Cu aproape 59.000 de unitati vandute numai anul trecut, Porsche Romania a anuntat depasirea cifrei de 200.000 de autovehicule comercializate in cei 10 ani de activitate.
Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5