Rezultatele cautarii dupa : "e"
Ordonare dupa: data / relevanta  
INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
Luni, 19 Iunie 2017
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
Seniorii de peste 65 ani comsuma de 4-5 ori mai multa tehnologie in ultimii 5 ani!
Marti, 13 Iunie 2017
 2 din 3 seniori americani cu varste de peste 65 de ani navigheaza online, iar o cota in crestere poseda telefoane de ultima generatie
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Vanzari mai mici cu 4% in presa scrisa in T1, 2017, comparativ cu T4, 2016.
Miercuri, 07 Iunie 2017
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
De Ziua Copilului, Orchestra Nationala Radio urca micii spectatori pe scena alaturi de muzicieni
Miercuri, 24 Mai 2017
 Noutatea absoluta a concertului dedicat de Orchestra Nationala Radio Zilei Internationale a Copilului este latura sa neconventionala si interactiva: micii spectatori vor putea sa urce pe scena alaturi de muzicieni, din dorinta orchestrei de a oferi copiilor bucuria contactului prietenos si natural cu universul muzicii.
Mastercard si Mega Image pun la bataie Mini Cooper si carduri. Promotie cu premii de 35.000 EUR
Joi, 04 Mai 2017
Mastercard si reteaua de magazine Mega Image pun la bataie un Mini Cooper si carduri de cumparaturi care totalizeaza un fond de premii  in valoare de aproximativ 35.000 de euro
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Artmark Historical Estate Romania vinde si Ungaria
Marti, 04 Aprilie 2017
 Potrivit Artmark Historical Estate, lansarea are loc cu doua importante proprietati oferite spre vanzare in zona lacului Balaton: domeniul viticol Liszkay si castelul Somssich.
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media.
Vineri, 31 Martie 2017
 Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media. Povestea pe scurt:
Au semnat fara dureri in gat cu Tantum Verde. Angelini se ia cu tablete Infinit Solutions Agency
Luni, 27 Martie 2017
5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
Joi, 23 Martie 2017
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Dupa 4 ani de pauza, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe gheata. Peste 70 de sportivi pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Joi, 23 Martie 2017
 Dupa o pauza de peste patru ani, din lipsa unui spatiu adecvat pentru organizarea competitiei in Capitala, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Aproape 3 din 5 romani din publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 11 Martie 2017
 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
Joi, 09 Februarie 2017
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii