Rezultatele cautarii dupa : "durata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Kanal D aduce Capital TV
Vineri, 28 Septembrie 2007
Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital lanseaz duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV
Europa Fm: strategie si creatie cu Brandstalk, media - inhouse
Joi, 06 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Brandstalk va oferi clientului suportul strategic si creativ de comunicare, contul de media urmand sa fie derulat direct de EuropaFM
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Tempo PR a castigat Deloitte Romania
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Lazio-Dinamo a avut varf de 43.2% cota de piata la PrimaTV
Joi, 16 August 2007
Minutul de aur al meciului "Lazio - Dinamo" difuzat la Prima TV pe 14 august 2007 a avut un rating (indice de audienta) de 16.3% si  43.2% cota de piata la 22:22
McCann Erickson a castigat creatia BRD
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate McCann Erickson a castigat serviciile de creatie  BRD in urma unei licitatii care s-a desfasurat pe durata a mai bine de 1 luna si jumatate, contul fiind anterior la ADDV Euro Rscg
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Publicis Romania a castigat o licitatie europeana Renault, in reteaua Publicis
Miercuri, 23 Mai 2007
Agentia Publicis Romania a castigat o licitatie regionala pentru Renault, la care au mai participat agentiile Publicis din Turcia si Rusia
Austrian Airlines zboara in media prin Initiative cu escala in Lowe
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Vine primavara Knorr la Brands & Bears
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
500 de participanti si cea mai buna organizare a Galei EFFIE Romānia
Vineri, 30 Martie 2007
In cea mai reusita si mai populara participare din istoria organizarii festivalului de eficienta in publicitate din Romania, la Gala Effie Awards Romania 2007 au participat aproximativ 500 de oameni din industria de marketing si comunicare depasind pentru prima data popularitatea Ad'Or in randul oamenilor din industrie
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
FCB a razuit Libertatea si ProSport
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a cāstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfārsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru īntreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vānzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului īntr-un numar cāt mai mare de magazine"
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
MediaPro Interactiv īsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"