Rezultatele cautarii dupa : "dupa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
''Nu consider ca ar trebui interzis'' Radu Nicolae (Idea Zone), AdPlayersCritic: RAC - Cava D’Oro
Miercuri, 07 Mai 2008
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) pentru primul spot Cava D’Oro
''Exista un comitet care controleaza etica in publicitatea romaneasca?'' Bradut Florescu (DDB) - AdPlayersCritic RAC - Cava D’Oro
Miercuri, 07 Mai 2008

Dupa decizia Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legata de primul spot Cava D’Oro, AdPlayersCritic culege cateva opinii ale unor oameni de publicitate

''Am multe propuneri foarte sexy pe masa.. '' Adina Sorescu, ex Managing Director, DDB
Joi, 24 Aprilie 2008

„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...

Proiecte sociale de 7,9 Milioane EUR inscrise la Gala Societatii Civile
Marti, 22 Aprilie 2008

La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale

Rol.ro face publicitate sexuala neprotejata la Hypermarket
Vineri, 18 Aprilie 2008
Dupa seria de virale cu porcarii AdPlayers a descoperit si ca portalul Rol.ro, face publicitate online sexuala neprotejata.
PR-ul Bigger Group - 500.000 EUR in 12 luni
Luni, 14 Aprilie 2008
Divizia de relatii publice de la Bigger Group gestioneaza acum conturile a 13 clienti, printre care se numara Agroli, Ascendis, BSR Group, Brenac, Fuchs, Grupul Financiar Carpatica, Peter Murray, Planorama, Reduccino (Unicoms), Teknosa
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Viral controversat: PRO sau ANTI Lowe?
Duminca, 06 Aprilie 2008
Un al treilea film care contine elemente de identificare Lowe pare sa confirme paternitatea altor doua productii virale, din care cel putin unul dovedeste ca agentia are intradevar nevoie de oameni la creatie
Fiat 500 joaca leapsa cu 6 bloggeri
Joi, 03 Aprilie 2008
Dupa campaniile Dacia si Audi pe bloguri, Autoitalia si iLeo merg pe 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, pentru a testa noul Fiat 500
Stefan Stroe este  Strategic Planning Director  la Grey
Joi, 27 Martie 2008

Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director

 

FHM se autopozitioneaza ‚cea mai vanduta revista pentru barbati din Romania’
Joi, 27 Martie 2008
Conform editorilor, FHM a inregistrat anul trecut o medie lunara a vanzarilor de 20.343 de exemplare depasind titluri cum sunt Playboy, Men's Health sau Maxim.
Timisoreana este lider cu 11,3% cota de piata pe 2007
Luni, 24 Martie 2008
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Luni, 24 Martie 2008
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Kanal D a batut joi  Pro TV in Prime Time, pe 18-49 urban
Vineri, 21 Martie 2008

Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.

Rapid-Steaua a fost urmarit la Realitatea Sportiva de 300.000 de oameni din mediul urban
Vineri, 21 Martie 2008
Varful de audienta al emisiunii “Realitatea sportiva” a fost atins la ora 22.56, cand 563.000 de telespectatori din mediul urban urmareau postul Realitatea TV.
Gabriel Militaru, GM la Media Mall, se desparte de companie
Miercuri, 19 Martie 2008

Istvan Molnar - unul dintre partenerii companiei, de curand revenit in managementul Media Mall ca Managing Partner, ii va prelua atributiile fostului General...

Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Image Promotion si-a schimbat numele in Image
Luni, 17 Martie 2008

Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.

Horia Ghibutiu preia conducerea editoriala a Evenimentului Zilei, dupa demisia lui Razvan Ionescu, fostul redactor sef
Joi, 13 Martie 2008

Ghibutiu este numit Prim Redactor Sef Adjunct al Evenimentului zilei, dupa ce inainte a fost Redactor Sef la Compact