Rezultatele cautarii dupa : "dupa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
Luni, 17 Iunie 2013
 Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Leo Burnett despre plecarea directorilor de creatie: “Ne continuam activitatea,(...) cu aceeasi pasiune
Vineri, 07 Iunie 2013
 "Cu siguranta, noi ne continuam activitatea la Leo Burnett cu aceeasi pasiune si determinare si cu rezultate foarte bune, ca si pana acum. Asa cum v-am obisnuit deja, ori de cate ori avem ceva de comunicat, o facem."

Cutremur in creatia Leo Burnett. Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc parasesc agentia. Exclusiv adplayers.
Joi, 06 Iunie 2013
 Carmen Tiderle si Tudor Cuciuc, directorii de creatie ai Leo Burnett, parasesc agentia de publicitate
Panouri publicitare si schela Romanian Boat Show doborate de furtuna.
Joi, 23 Mai 2013
 Potrivit Realitatea TV o schela a cazuta in cadrul evenimentului nautic din Piata Constitutiei, dar nu a facut victime.

 

Travel Mix vrea 350.000 de euro in 2013. Publicitatea prin Goldbach Media.
Joi, 23 Mai 2013
 Retransmis de curand si de RCS-RDS, postul vizeaza un public activ cu studii medii/superioare, 0,5% din publicul national si 0,09 din publicul urban
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
Joi, 18 Aprilie 2013
 Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
“Ultima agentie idealista isi numeste Managing Director la 7 ani de la prima campanie.
Marti, 16 Aprilie 2013
 Daniel Gavrila devine Managing Director la Papaya Advertising. “Ultima agentie idealista”, dupa cum o numeste insusi noul manager, infiinteaza pozitia de conducere la 7 ani de la prima campanie

ING Group rebranding: ING US devine Voya.
Vineri, 12 Aprilie 2013
ING US devine Voya. In linie cu demersurile companiei mama, ING Group, rebrandingul coordonat de specialistii companiei de branding Interbrand este parte a unui proces in urma caruia ING US va deveni  o companie americana independenta incepand din 2014, cand va incepe si rebrandingul operational.
Corina Bacanu s-a despartit de creatia DDB.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
 Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie,  urmeaza mai...
Oana Cociasu (Lowe, Medic One) este noul presedinte al RAC
Marti, 02 Aprilie 2013
 Consiliul Director al RAC ii mai are in componenta pe Laurentiu Gheorghiu, Vicepresedinte al RAC (PROTV); Raluca Predoi, Trezorier al RAC (Nestle Romania), Constantin Bratu, Membru in Consiliul Director al RAC ( Asociatia Berarii Romaniei), Ecaterina Șafarica - Membru in Consiliul Director al RAC ( Procter & Gamble ), Mihaela Ungar - Membru in Consiliul Director al RAC (...
Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Sorin Oprescu a dat jos peste 3.900 de panouri publicitare.
Miercuri, 06 Martie 2013
 Invitat la Jocuri de Putere la Realitatea TV, primarul Bucurestiului a mai spus ca vrea sa treaca administrarea publicitatii stradale din Bucuresti de la primariile de sector  la Primaria Capitalei
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.