Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Vineri, 17 Februarie 2006
CNA va propune o instructiune prin care sa precizeze ca nu reprezinta publicitate mascata mentionarea numelor de companii si institutii in relatia cu reprezentantii lor sau cu prezentarea unor informatii de interes public
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) a dezbatut Etica in comunicare in perioada 20-23 septembrie la Poiana Brasov
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Miercuri, 07 Septembrie 2005
La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler
Vineri, 02 Septembrie 2005
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Luni, 15 August 2005
Organizat de McCann WorldGroup, turneul de tenis ce se va desfasura in perioada 12 – 18 septembrie va fi prezentat de Connex si transmis de Antena1
Joi, 04 August 2005
Consiliul solicita Ligii Profesioniste de Fotbal sa asigure accesul posturilor de televiziune la meciurile din Campionatul National de Fotbal
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: