Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Joi, 21 Octombrie 2010
41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
Joi, 21 Octombrie 2010
Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Marti, 10 August 2010
De la inceputul anului si pana in prezent, agentia de publicitate se ocupa de o parte din serviciile de packaging marca proprie ale Metro, pentru care a realizat in jur de 50 de proiecte pentru Fine Food si Sigma
Vineri, 16 Aprilie 2010
Pornita mai intai ca studio foto, agentia de publicitate Lemon Studio crede si astazi in primul focus al atelierului foto de altadata, lansand propria divizie de imagine de produs
Marti, 19 Mai 2009
Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Vineri, 24 Octombrie 2008
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
Miercuri, 22 Octombrie 2008
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Timisoreana si Primaria Sectorului 6 organizeaza „Targului de iarna Timisoreana”, evenimentul fiind desfasurat in perioada 14 – 26 decembrie 2007
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Miercuri, 13 Iunie 2007
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Marti, 30 Ianuarie 2007
Festivalul are 18 categorii de concurs, iar înscrierile se pot face pâna pe 9 martie 2007, câstigatorii urmând sa fie cunoscuti la sfârsitul lunii martie
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: