Rezultatele cautarii dupa : "drept"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
Vineri, 12 Februarie 2021
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Parteneriat Auchan Retail Romania - Costa Coffee pentru ,,coffee corners'' in toate magazinele MyAuchan din statiile Petrom
Marti, 02 Februarie 2021
 ,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
Solutia Regista dedicata administratiei publice devine disponibila in limbile minoritatilor nationale
Vineri, 22 Ianuarie 2021
 „Regista este o solutie usor de folosit de catre toti locuitorii Romaniei, indiferent de limba pe care o vorbesc. Prin introducerea variantelor in limbile maghiara, germana, rusa si sarba, facilitam comunicarea cetatenilor din comunitatile in care predomina o alta limba materna cu institutiile...
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
Marti, 22 Decembrie 2020
 „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Ajunse la a-VII-a editie, Conferintele BookLand Evolution se relanseaza intr-un nou format
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
« 2 3 4 5 6 »