Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda