Rezultatele cautarii dupa : "dragut"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Ceptura isi strica vinul? La publicitate, sigur. Incluziune sociala, Bebe Cotimanis si un negru in cel mai recent spot. Ce va urma?
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. 
Dar din Darul Lacrimi si Ingeri se face Raiul. Doi oameni din comunicare, trup si suflet langa o tanara de 36 de ani, diagnosticata cu cancer ovarian.
Sambata, 12 Mai 2018
 Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian,  sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Un nou premiu de excelenta in design pentru Romania adus de Cristian Lipan de la International Corporate Media Award
Marti, 05 Decembrie 2017
 Format din specialisti in design din Austria, Germania, Luemburg, Elvetia, Danemarca si Cehia, juriul ICMA a acordat Award of Excellence pentru layout, typography (fonturi) si photography (fotografii), vezi www.corporate-media-award.com).
Campanii de Craciun si Sarbatori 2017: Darul perfect aduce oamenii impreuna. Macy's, de BBDO NY
Marti, 14 Noiembrie 2017
 Da, orice dar de Craciun este dragut, insa „Darul perfect aduce oamenii impreuna” este povestea campaniei de Craciun semnata de BBDO New York pentru Macy's
Bataie de 550.000 de euro la Romexpo
Miercuri, 14 Aprilie 2010
 Complexul Expozitional Romexpo gazduieste pe 21 mai cel mai important eveniment sportiv al anului, Gala K-1 Romania
Crazy Toys: lansare cu 30.000 EUR, vanzari online de 587.000 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
Carmen Tiderle (GMP), AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: ''In ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele''
Vineri, 11 Aprilie 2008

„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP