Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sorin Doru, fostul Managing Director al agentiei Optimedia Romania a lansat de curand Media Hub Consultants, propriul proiect de consultanta in media, dupa 10 ani petrecuti in Focus Advertising (acum Publicis Romania) si mai apoi agentia de media din grupul condus de Teddy Dumitrescu
Marti, 24 Octombrie 2006
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pâna în Octombrie 2006 paraseste IMAS
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text în pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci când utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvânt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom în reteaua Boom
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia la 16 Iulie 2006
Marti, 07 Martie 2006
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Vineri, 13 Ianuarie 2006
Grupul Publicis Romania a incheiat anul 2005 cu o petrecere in care muzica a fost asigurata chiar de Teddy Dumitrescu ( foto) - seful grupului de comunicare
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Vineri, 11 Noiembrie 2005
„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: